Anje Avigea is geboren! - Reisverslag uit Kultayevo, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu Anje Avigea is geboren! - Reisverslag uit Kultayevo, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Anje Avigea is geboren!

Door: trotse papa Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

11 Augustus 2015 | Rusland, Kultayevo

' de vreugde van Heer is uw kracht, Nehemia 8:10' Geboren onze dochter: Anje Avigea op 11 augustus om 20:00 Perm tijd met een gewicht van 3420gram te Perm Rusland. Ze is vernoemd naar haar oma Anje Smit. Avigea naar de vrouw van koning David 1Samuel 25:32. haar naam betekent ' Genade en vreugde van haar vader. Ons adres Johan en Tanya Smit, Permskiy Kray, Kultaevckoe s/n, 'cnt kultaevo', ul Topolinaya 31, 614520, Russia.

  • 11 Augustus 2015 - 23:00

    Mem:

    gefeliciteerd pappa en mamma
    geweldig mooie dochter.veelsterkte met herstellen.
    gods zegen met deze rijkdom.gr/


  • 11 Augustus 2015 - 23:05

    Marlies & Cornelis:

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!
    Geniet heerlijk van elkaar als gezin :-)

  • 12 Augustus 2015 - 08:16

    Karsten:

    Geweldig Johan! Van harte samen met met jullie dochter.
    Heel veel zegen en wijsheid in de opvoeding.

    Bless,

    Karsten

  • 12 Augustus 2015 - 10:13

    Gerrit:

    Heer U bent goed en Uw liefde Duurt voor eeuwig.Mooi te zien dat God dat ook aan jullie laat zien. Geniet van elkaar en zegen en wijsheid in de opvoeding Gerrit en Emmy

  • 12 Augustus 2015 - 10:13

    Hendrik En Marja:

    Lieve Johan en Tanya,

    Wat een geweldig nieuws om nu eindelijk die prachtige baby in je armen te kunnen sluiten!
    Van harte gefeliciteerd!!
    En wat een prachtige naam.
    Gods zegen, liefs H & M

  • 12 Augustus 2015 - 10:13

    Johan En Hetty De Groot:

    Beste Johan en Tanya
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anje Avigea!
    Veel blijdschap en vreugde toegewenst bij de verzorging en opvoeding van dit wonder!
    Een hartelijke groet vanuit Bedum!

    Johan en Hetty

  • 12 Augustus 2015 - 16:24

    Joke:

    Hallo Johan en Tanya,

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is iets om heel dankbaar voor te zijn!
    Ik wens jullie samen veel geluk toe en bovenal de zegen van onze hemelse Vader. Geniet maar veel van dit wonder van genade! Groeten uit Zwolle

  • 14 Augustus 2015 - 13:20

    Luuk En Anneke Boiten:


    Beste Johan en Tanya,

    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anje Avigea!
    We wensen jullie een liefdevol gezinsleven onder Gods goede en rijke zegen!
    Groeten en liefs van Luuk en Anneke

  • 17 Augustus 2015 - 19:16

    Lia:

    Prachtige naam voor jullie dochter :) Van harte gefeliciteerd en geniet met elkaar, inclusief oma en opa uit NL :)
    lieve groet,

    Lia

  • 22 December 2016 - 15:27

    Jannie De Bruijne :

    Hoi Johan en Tanya,

    Bij het zoeken naar jullie adres stuit ik op deze site en zie dat jullie een dochter hebben. Gefeliciteerd. Gaat alles goed? 'k Wens jullie hele goede feestdagen en Gods zegen voor het nieuwe jaar.

    Hartelijke groeten ,Jannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Johan is Rus aan het worden, in mijn blog kan je volgen hoe dit gaat. Dit nu mijn derde jaar en ik ga niet langer alleen door het leven maar samen met mijn lieve vrouw Tanja. Ik probeer een Russisch bestaan op te bouwen, en leef ten midden van Russen en ik begin steeds meer te begrijpen hoe Russen leven, het is zeker geen makkelijk leven. Tanja werkt al vertaler bij een papierfabriek en ik ben een eigen zaakje begonnen in meubels, de ik zelf van hout maak. Daarnaast probeer ik mijn naasten te helpen, vrienden, kennissen en daklozen in een opvangcenter, de vreemste verhalen, mensen en tenen kom ik tegen:-)

Actief sinds 25 Feb. 2010
Verslag gelezen: 5039
Totaal aantal bezoekers 287694

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 28 December 2013

Het derde jaar in Rusland

18 September 2012 - 26 November 2013

Het tweede jaar in Rusland

08 Augustus 2011 - 17 Juli 2012

Verhuizen naar het land van mijn dromen

28 Februari 2011 - 06 April 2011

voorproefje op mijn grote verhuizing

01 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Russische Oktober

26 Februari 2010 - 14 Maart 2010

Studeren in st Petersburg

Landen bezocht: